שמנים אתרים לנרות ריחניים

איך להתאים את הנר למשרד?

כך תבחרי עבורך את הנר המושלם לכל צורך
מתנה לעצמי לקרוא איך להתאים את הנר למשרד? 2 דקות הבא מה הופך את הנר לריחני באמת

איך לבחור נר ריחני?

,פנה אליי חבר שרצה לבחור נר למשרד שלו

נהנתי לעזור לו להתאים את הנר לצורך שלו וחשבתי שלשים נר במשרד זה פשוט גאוני, נר ריחני משמנים אתריים יכול להקל על מתחים, או לעורר, ואפילו להגביר תשוקה מינית.

אז כתבתי לכן מדריך להתאמת נר לכל סיטואציה, כדי שתוכלו לבחור בצורה חכמה יותר את הנר שאתן קונות:

נר לבנדר - יש ימים כאלה - את במשרד (או במשרד הביתי) וערמת המשימות נערמת, המשימות מאתמול על המשימות משלשום ואת כבר קולטת את המשימות של היום שלא תספיקי מתווספות לערמה של מחר. לקוחות מתקשרים, ואת עונה ומרגיעה, ואז גם המורה מתקשרת.

ואת רק רוצה להיות נוכחת בכאן והעכשיו, להינות מקרן השמש מהחלון, לנשום עמוק ולהרפות.

נר נענע רוזמרין - את מתחילה את היום מוקדם לפני כולם, יותר טיפוס של בוקר, אימון או יוגה וישר לעבודה, ואת רוצה נר שימשיך את אותו המוד הרענן וילווה אותך ליום פרודוקטיבי אבל רגוע. שבו את תמיד משימה אחת מעל הלו"ז שלך.

נר ילנג ילנג - קיבלת את הפרוייקט של חייך, את מקימה את עסק חלומותייך או שאת פשוט רוצה להרגיש בהני מון כל היום. את לא לחוצה ולא רגועה מידי, את פשוט נהנית מהעשייה שלך ורוצה להגביר את התחושה הזו עם ריח של פרחים ושרפים וגזעי עצים שגורמים לתחושת תשוקה והרפתקאה.

נר וניל פטשולי - אם את רוצה לשים דגש על ההפסקות מהשגרה, על הקינוח בסוף האחרוחה ועל מגירת הנשנושים מתחת לשולחן המחשב העמוס בעבודה. נר מתקתק ושלו שיתן תחושה ביתית ועוטפת לחלל העבודה שלך.

ג'וניפר ברי - לכל אלו שחלומן הרטוב הוא לעבוד מתחת לעץ על שולחן פיקניק בטבע. ניסית לעבוד בחוץ, הבנת שאין סיכוי שתהיי פרודוקטיבית ככה, חזרת למשרד ואת מתגעגעת לפריחת ההדדרים, לעצים ירוקים, ולניחוחות תפוזים ופרחים. ג'וניפר ברי יתן לך פיסה קטנה של טבע בתוך המשרד, בייחוד אם תעצמי את העיניים לרגע.

לנרות ריחניים
למארזי מתנה
לסבוני לחות



משלוח מהיר ואקולוגי

משלוחים אקספרס עד הבית לכל הארץ