מתנה לחברה

רעיונות למתנה לחברה

רעיונות למתנה לחברה היקרה שלך. שיגמרו לה להרגיש שאת רואה אותה ותומכת בה.
מחפשת רעיון למתנה לחברה? אם מדובר בחברה ממש קרובה, כזו שאת מכירה את היום יום שלה מא' ועד ת' הייתי מתחילה מלהריץ את השבועות האחרונים שלכן ביחד ולשים לב אם היה משהו שהיא אמרה שהיא רוצה לקנות עלצמה, שראית שהיא אוהבת או שחסר לה בבית. מתנה כזו יכולה להראות כמה את אוהבת אותה ופשוט שם בשבילה גם בדברים הקטנים והיום יומיים.

בנוסף הנה חמישה רעיונות למתנות לחברה:

סדנה משותפת

רעיונות למתנה לחברה, מבישול, אפייה, סטייליניג ואיפור. קחי אותה לסדנה שתוציא אותה מהשגרה ותתן לשתיכן ידע מגניב וזמן איכות ביחד.

 

קורס דיגטלי

יש המון קורסים מתוקים ונקודתיים שיכולים לעזור לה לשפר חלק מהותי בחיים שלה. כמו קורס תודעת השפע של לירון מור, קורס בוסט לביטחון העצמי של אלכסה דול או קורס איפור של המאפרת בת שבע אסייג, כל אלו יעלו פחות מ300₪ ויכולים להשפיע מאוד על החיים שלה.

 

מארז ספא ופינוק

רעיון למתנה לחברה שהוא לא פחות ממושלם, הוא מארז כייפי מחומרים טבעיים של נרות ריחניים שיצרו לה אווירה נעימה בבית או במשרד וסבונים מלאים בלחות לשדרוג חווית המקלחת שלה.

עציצים לבית

עוד רעיונות למתנות לחברה, יכולים להיות שניים או שלושה עציצים יפים לבית יוכלו לשדרג לה את החלל וליצור רוגע בבית, חשוב להתייעץ עם המשתלה ולבחור כאלו שמתאימים לפנים הבית ולא דורשים יותר מידי השקייה.

אלבום תמונות

אם אתן חברות כבר תקופה ארוכה תוכלי להרכיב עבורה אלבום תמונות שיכיל את הזכרונות המשתופים של החבורה שלכן. ניתן להדפיס אותו באתרים כמו לופה שמאפשרים עריכה דיגיטלית.

משלוח מהיר ואקולוגי

משלוחים אקספרס עד הבית לכל הארץ