מתנה לאמא מהבת שלה

רעיונות למתנה לאמא

אספתי ארבעה רעיונות מקוריים למתנה לאמא, מתנות שבאמת מגיעות מתוך חשיבה עליה ועל הצרכים שלה.

הקשר שלי עם אמא שלי הוא אחד הדברים החשובים לי בחיים. האישה הזו לא מפסיקה להתפתח, היא מראה לי את הדרך ומאזנת אותי. ועכשיו תורי לתת לה אהבה.

אמהות הן מעין ייצור כזה שדואג לכולם והרבה פעמים הן שמות את עצמן במקום האחרון. אז אני אוהבת לתת מתנה שתעזור לה להשקיע זמן בעצמה. אספתי 4 רעיונות מקוריים למתנות מתוך מחשבה על האמא היפה שלי ושאולי יתאימו גם לשלכן:

מתנה לפיתוח תחביבים
אפשר לחשוב על התחביבים שלה, אפילו דברים שהיא הייתה עושה בתור צעירה והפסיקה, ולקנות לה מתנה סביב התחביב שלה. לדוגמא אם היא הייתה מציירת לקנות לה קן ציור וצבעי מים או אפילו סדנת רישום שתעזור לה ליזכר אם אם עבר המון זמן מהפעם האחרונה שציירה.

מתנה לבית ולנשמה
לקנות לה משהו שיגרום לאווירה טובה יותר בבית או במשרד, נר ריחני איכותי יכול להפיץ ריח שימלא חדר שלם ולתת תחושה כיפיית ושמחה, כדאי לבחור ריח שהיא אוהבת ושיעשה לה טוב. אפשרות נוספת היא לשלב עציץ יפה, ירוק מוסיף טוב על הלב ועל הנשמה.

מתנה לגוף
אחרי שהילדים מתחילים לעזוב את הקן מתפנה לאמא זמן וצורך לדאוג שוב לעצמה ולהחזיר יחס לגוף שלה. בנוסף מגיל מסויים העור נוטה יותר להתייבשות. סבונים עשירים בלחות יכולים להשתלב בתוך מתנה לאמא, הסבונים שאני רוקחת מיועדים לשמור על העור ולא לקרוע ממנו את הלחות הטבעית והן מתנה נפלאה במיוחד לנשים מבוגרות.

זמן איכות
מעל הכל הדבר הכי משמעותי לאמא שלי הוא המפחה, אז לחגוג עם הילדים והנכדים זה פשוט חובה בנוסף לכל מתנה אחרת. וחוץ מזה אפשר להזמין לה חופשה קצרה בארץ או בחו"ל עם חברה, בן/ת זוג או איתכם.

באתר שלי תוכלי למצוא מארזי מתנה של סבונים ונרות ריחניים, למעבר לקטוגריה מתנות  לאמא לחצי.

משלוח מהיר ואקולוגי

משלוחים אקספרס עד הבית לכל הארץ