להעריך את הגיבורים שלנו: מתנות מתחשבות לצוות הרפואי

להעריך את הגיבורים שלנו: מתנות מתחשבות לצוות הרפואי

רעיונות למארזי מתנה עדי להעניק בחזרה לצוות הרפואי.
דרמטיטיס ואקזמה בידיים לקרוא להעריך את הגיבורים שלנו: מתנות מתחשבות לצוות הרפואי 3 דקות הבא להראות את הערכתך: מתנות מתחשבות לבוסית שלך


בעיתות משבר, אנשי המקצוע הרפואיים שלנו פועלים ללא לאות כדי לשמור עלינו בטוחים ובריאים. הם הגיבורים בחזית, מקדישים את חייהם לדאגה לאחרים. כמפעל ישראלי של סבון טבעי ונרות ריחניים, אנו מאמינים בכוחן של מתנות מתחשבות המראות הערכה ומספקות רגעים של רגיעה והתחדשות. במאמר זה, אנו מציגים כמה רעיונות למתנות מכל הלב עבור הצוות הרפואי המדהים בחייך.

ערכות סבון טבעי מפנק:
ערכות הסבון הטבעיות שלנו מציעות חווית ניקוי יוקרתית ועדינה. צוותי רפואה סובלים לעיתים קרובות מיובשים בידיים בגלל שימוש מרובה בסבון ובכפפות לאורך שעות ארוכות. הסבונים שלנו יוכלו לספק עבורם הקלה. הם מכילים מרכיבים מזינים כמו חמאת שיאה, שמן קוקוס ושמנים אתריים. ומספקים שכבת הגנה איכותית לעור.

הייתי ממליצה על מארזים בניחוחות כמו לבנדר, אקליפטוס או הדרים. הסבונים הארומטיים האלו לא רק מנקים את העור אלא גם מספקים מפלט חושי, מקדמים רגיעה ושלווה.

מארז מתנה סבונים - 126₪

מארז סבונים ענק - 252₪

נרות ריחניים וארומתרפיה:
נרות ריחניים הם דרך מצוינת ליצור אווירה מרגיעה. בחרו בנרות עם שמנים אתריים הידועים בסגולותיהם הטיפוליות, כגון לבנדר להרפיה או תפוז לרענון והמרצה. נרות אלה יכולים לעזור לאנשי מקצוע רפואיים להירגע לאחר יום ארוך, ולאפשר להם למצוא נחמה ושלווה בנוחות של ביתם.

למארז נרות קטנים - 147₪

 276₪ - למארז נרות גדולים

 141₪ -למארז משולב של נר וסבון


ערכות מתנה מותאמות אישית:
הפכו את המתנה שלכם למיוחדת באמת על ידי יצירת ערכת מתנה אישית. שלבו מבחר של סבונים טבעיים, נרות ריחניים ופריטים אחרים המקדמים טיפול עצמי. והתאימו אישית את הסט עם פתק לבבי המביע את הכרת התודה וההערצה שלך על העבודה הקשה והמסירות שלהם.

ניתן להוסיף ברכה אישית בעת הזמנת המשלוח ואנו נדאג לצרף את הפתק למארז.
ניתן גם לשלוח מאיתנו ישירות לביה"ח ולמחלקה הרצויה.

לכל מארזי המתנה שלנו 

תה צמחים אורגני:
לאחר משמרת תובענית, כוס תה צמחים אורגני מרגיעה יכולה לספק רגע של רגיעה. בחרו תערובות המקדמות הפגת מתח ורווחה כללית, כגון קמומיל, מנטה או תערובת לבנדר מרגיעה. כלול חליטת תה מסוגננת או ספל תה יפה להשלמת המתנה ולעודד רגעים של טיפול עצמי בזמן המנוחה שלהם.

טיפול ספא מפנק:
שקלו רכישת כרטיסים לספא ועיסוי לצוות שלכם, להענקת תודה בצורה שתאפשר להם להתנתק מהיום יום העמוס והמלחיץ ולהרפות.


בזמן שאנו מנווטים בזמנים מאתגרים, חיוני להכיר ולהעריך את המאמצים הבלתי אנוכיים של הצוות הרפואי שלנו. מתנות מתחשבות כמו ערכות סבון טבעי, נרות ריחניים, ערכות מתנה מותאמות אישית, תה צמחים אורגני או כל מתנה שתחברו מספקות רגעים של רגיעה והתחדשות. מתנות אלו משדרות הכרת תודה ותמיכה, ומזכירות לגיבורים שלנו שרווחתם חשובה. שמחים לחגוג ולכבד איתכם את אנשי המקצוע הרפואיים שלנו על ידי מתן אות הערכה שמזין את מוחותיהם, גופם ורוחותיהם.

 

למעבר לחנות שלנו:
סבוני לחות
נרות ריחניים
שמפו ללא מלחים מוצק
מארזי מתנה
מוצרים נוספים

 

משלוח מהיר ואקולוגי

משלוחים אקספרס עד הבית לכל הארץ