נרות ריחניים קטנים

נרות ריחניים בסיטונאות

ייצור נרות ריחניים במפעל נרות ישראלי.
איך לטפל נכון בנר ריחני? לקרוא נרות ריחניים בסיטונאות 2 דקות הבא מתכון לנר ריחני

ייצור נרות ריחניים במפעל ישראלי


אם יצא לך לשקול הזמנת נרות ריחניים בסיטונאות, בין אם יש לך מותג או חנות משלך או בין אם למזכרת לאירוע, כנס וכו' או פשוט את מכורה לנרות ואוהבת להחזיק סטוקים עצומים בבית, יש כמה דברים חשובים שכדאי לשים לב אליהם.

נרות מגיעים בשתי צורות, או בתוך כלי/ צנצנת או ללא כלי, מה שנקרא גם "נרות עומדים".

נרות בכלי ניתן למצוא בכלי בטון, חרסינה או זכוכית. שימו לב לוודא את איכות הכלי שבו אתם רוכשים את הנר, נרות בצנצנת לא איכותית עלולים להתפוצץ ולהוות סכנה אמיתית בשימוש.

אם אתם מעדיפים נרות ללא כלי, יש לקחת בחשבון שהם עלולים לנזול בעת ההדלקה ולוודא שהם מגיעים עם הוראות שימוש וביטחות.

בנוסף לאלו יש לוודא את טיב השעווה, בעולם קיימים סוגים רבים של שעווה והנפוצה מבינהן היא שעוות פארפין, סויה ודבורים. לכל אחת יש יתרונות וחסרונות משלה. לרוב לא הייתי ממליצה לבחור בשעוות פארפין. זו שעווה שמכילה כימיקלים סינטיים רעילים ולא בריא לנשום אותה.

בחרו בספק שיודע להמליץ על סוג השעווה הנכון עבורכם בהתחשבות במטרת הנר, אקלים מדינה היעד, ערכים (לדוגמא האם השעוות טבעונית והאם היא מסחר הוגן).

שימו לב גם לטיב הריח, ריחות טבעיים איכותיים יהיו עשויים תמיד משמנים אתרים. ספקי נרות שונים עובדים עם רמות איכות ורמות מחיר שונות, הייעצו עם מספר מפעלים לפני קבלת ההחלטה.

ניתן לקבל מאיתנו הצעת מחיר על ייצור נרות באיכות גבוהה, אנחנו עובדים רק על מספר פרוייקטים מצומצם בכל שנה, במידה ולא נוכל לקחת את הזמנתכם נותן להמליץ על מפעלי נרות, ייצור נרות ויבואני נרות בהתאם לצורך.

ליצירת קשר ובדיקת התאמה
0503045554 עדן - מנהלת המפעל

משלוח מהיר ואקולוגי

משלוחים אקספרס עד הבית לכל הארץ