פרחים צהובים

המלצות חמות על פודקאסטים ממכורה לפודקסטים

שעות של נסיעות מביתי בגליל לכל קצוות הארץ לביוקרים, ללימודים ולירידים הולידו את הרשימה החמה שלי לפודקאסטים להתפתחות אישית ולצמיחה.
השראה לכתיבת ברכות ליום הולדת לאישה לקרוא המלצות חמות על פודקאסטים ממכורה לפודקסטים 2 דקות הבא קומי ופתחי לך עסק

3 פודקאסטים שעשו לי את השנה:

 

אני מאוד אוהבת להאזין לפודקאסטים במיוחד כאלו נשיים, במיוחד כאלו שתורמים להתפתחות האישית שלי, כאלו שעושים לי טוב.

ויש כמה כאלו מיוחדים במיוחד, פודקאסטים שיכולים לעשות לך טוב יותר וקל יותר ביום יום. פשוט מתנה לכל אישה.


לירון מור - עסק זה לא דבר מסובך


לירון מדברת על עסקים, רוחניות והשילוב בניהם, העסק הראשון שהיא הקימה בגיל 22-23 נכשל לחלוטין, ואז היא התחילה ללמוד וללמד שיווק בוידאו ולאט לאט הקימה את בית הספר לעסקים. עם השנים היא נפתחה לדבר עוד ועוד על העולם המנטלי ובשבילי היא איזון מושלם בין רוח לחומר.
כשיש לי תקופות קשות אני מוצאת את עצמי מאזינה לפודקאסט שלה בלופים, מעבר לזה שהוא מאוד מעשיר ומלא בידע למי שיש לה/ או רוצה לפתוח עסק האנרגיה שלה פשוט נפלאה, היא מלאה בתשוקה, עוזרת לראות דברים באופטימיות ופשוט הקול שלה מנחם, אני לא יודעת להסביר עד הסוף את הקסם שלה אבל אני ממליצה בחום.


רוזין רוזנבלום - נולדנו להשפיע


זה פודקאסט שבאמת מדבר בעיקר לבעלי עסקים, המטרה של רוזין היא לאהיב את השיווק על בעלי העסקים, היא מאמינה שלרוב הבעיה שלנו עם יצירת תוכן היא לא היכולת להתבטא אלא דיוק המסרים, לא ברור לנו למי אנחנו מדברים ומה אנחנו מנסים לומר להם. בכל פרק רוזין מארחת בעל/י עסק ועוזרת להם לפתור סוגייה שיווקית שהם מתמודדים איתה. רוזין גאונה אמיתית, וכל פרק מחדש אני מופתעת מהתהליך שאני עוברת כמאזינה, בכל פעם כשהשיחה בינהם מתחילה אני אומרת לעצמי, איזה איש/ה נחמד/ה אבל אין לי מה לעשות עם מה שהם מוכרים, וכל פעם מחדש בסוף השיחה, אחרי שרוזין עוזרת להם להבין מה המסר השיווקי שלהם אני פתאום רוצה לקנות את המוצר או לתת אותו כמתנה למישהו. היא עוזרת לנסח את המסר השיווקי ככה שנבין מי הקהל שהכי צריך אותנו, ולא נצטרך להפעיל מניפולציות כדי למכור כמו שרוב בעלי העסקים הקטנים מדמיינים כשאומרים להם שיחת מכירה. אני לומדת המון מהפודקאסט שלה על איך להתייחס לשיווק שלי.


בול בזמן - יערה אופיר


פודקאסט חמוד וקליל עם עצות על ניהול זמן ממישהי שהתקשתה עם הנושא ולמדה אותו לעומק. ויש לה מיליון טיפים שימושיים, היא סוקרת שיטות שונות ובעיקר עוזרת לי להרגיש יותר טוב עם עצמי ואיך שאני מתנהלת בעולם.

תהנו(:





משלוח מהיר ואקולוגי

משלוחים אקספרס עד הבית לכל הארץ