צמרות עצים

קומי ופתחי לך עסק

האם הגיע הזמן שלך להקים את עסק חלומותייך?

2 דקות של השראה

לפחות בעשרות המאות האחרונות עסקים נעשו באנרגיה גברית, מבחינתי זה אומר תחרותיות, הישגיות, ראיית מנהרה ממוקדת, רדיפה אחרי כוח, יוקרה וכבוד. ובעשור האחרון יש פריחה של עסקים ברוח שאני מכנה יותר נשית, גם ע"י גברים וגם ע"י נשים, עסקים בראייה רחבה, בחיפוש אחר הדיוק מבפנים, הבנה שיש מקום לכולם ופרגון לקולגות, רכות, לתת לדברים את הזמן שלהם, ועוצמות אדירות שפורצות דווקא מתוך אותה רכות וזרימה.

יש כמה נשים שאני מעריכה מאוד את העשייה העיסקית שלהן, שאני מרגישה שהעסק שלהן הוא גם המתנה שלהן לעולם, הגשמה עצמית וחברתית ופשוט השראה בשבילי והייתי רוצה לתת להן כאן במה ולפרגן להן ככה שכולכם תכירו.


לגזור ולשמור:

איבון אביאלי - האמא הנסיכה שלי, מלכה בכל מה שקשור לעיצוב מודרני אומנותי בטעם טוב לבית. וההשראה האינסופית שלי להגשים את עצמי.

 רוזין רוזנבלאום - מלכת השיווק והמיתוג שפועלת מתוך רצון לחבר עסקים קטנים לשיווק משמעותי

דורית סינגר - אלופה בכתיבת תוכן לאתרי מסחר

רחל ורשבסקי - מעצבת פנים שמלווה יוצרות ואמניות עצמאיות בדרך לרווחה כלכלית

סתיו פרץ לימואי - צלמת משפחות וילדים עם עין מטורפת

בת שבע אסייג - מאפרת לכלות ומלמדת איפור אונליין בתשוקה וכישרון מדהימים

לירון מור - בעלת בית הספר לעסקים שיש לה קורסים ופודקאסט ותוכניות ליווי פשוט מדהימים

שיבוסית - הצמד בתאל וטינה שמנגישות את כל הקטע המפחיד לפעמים של שיווק באינסטגרם בסופר מקצועיות

הילולה - הילה מעצבת פרחים ואולמות אירועים בסגנונות מגוונים ובטעם נפלא

עדי מסטודיו גורילות - האישה עשתה לי את כל המיתוג הגרפי של העסק, אני מאוהבת בכל עבודה שיוצאת לה תחת הידיים.

 אני! עדן אביאלי - שהקמתי את בית המלאכה לסבונים ונרות ואני משתדלת להיות גאה בעצמי על כך כל יום.

הרשימה הזו כולה נכתבה באהבה והערכה, אלו נשים שנלחמות בכל יום להחזיק את העסקים העצמאיים שלהם, נלחמות בכל יום כל אחת בקרב שלה, אם זה בספקות עצמיים, באתגרים כלכליים, בקולות מן החוץ.

וכל אחת ואחת מהן פועלת בתשוקה מטורפת, וזה לא סתם, זה מגיע מתוך קשב פנימה, מלחקור מה המתנה שיש לי לתת לעולם. וזה ממגנט. מגיע לך גם.


יש לך כישרון שהיית רוצה לחשוק ולהעמיק בו? יש משהו שאת/ה עושה שכולם אומרים לך שבא להם שתכיני גם להם? את נותנת משהו מעצמך לאחרים ומרגישה שזה נותן להם ערך גדול? אני לא מדברת על בהיכרח לעשות צעד דרסטי ולעזוב מקום עבודה ולהיות יזמית פול טיים (גם זה נהדר אבל) אפשר להיות עצמית במקביל ללהיות שכירה, לתרגל את שריר העצמאות, ללמוד מיומנויות כמו שיווק ומכירה, וניהול עצמי, כל אלו יתנו לך כוח, עוד מיומנות לארגז הכלים, עוד ביטחון עצמי והגשמה, וגם עוד כסף.

אני לא יועצת עיסקית, אבל מהניסיון שלי, של להיות בעלת עסק בקרוב 5 שנים, זה מסע נפלא ואני מאחלת לכולנו לעבור מסע כזה, גם אם במקביל לעבודה יציבה ובמינון נמוך יותר. לכי תדעי מה תגלי, אולי תוכלי להתפרנס מהתשוקה שלך, ולהביא אותה אלינו. העולם זקוק לך וזו לא סתם קלישאה.

משלוח מהיר ואקולוגי

משלוחים אקספרס עד הבית לכל הארץ