מקלחת

טיפים לשימוש בשמפו מוצק

איזה כיף שהחלטת לנסות שמפו מוצק! השמפו עשוי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ותוכנן בקפידה להתאמה מקסימלית לשערך, עם זאת החוויה החדשה עלולה להיות מבלבלת אז אספתי כמה טיפים שאולי יעזרו.

איזה כיף שהחלטת לנסות שמפו מוצק! השמפו עשוי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ותוכנן בקפידה להתאמה מקסימלית לשערך, עם זאת החוויה החדשה עלולה להיות מבלבלת אז אספתי כמה טיפים שאולי יעזרו:

  • אופן השימוש – בדומה לסבון גוף, להרטיב את השיער ואת השמפו ולסבן ישירות את הקרקפת, לאחר כמה שניות של הקצפה להניח את השמפו ולעסות את הקרקפת כדי לתת לשמפו לנקות ולחומרים המזינים להיספג ואז לשטוף.
  • אני ממליצה לחצות את הסבון לרוחבו, ניתן לעשות זאת עם סכין מטבח, ולהשתמש בחצי אחד עד שהוא נגמר ואז לעבור לשני, זה יוצר צורה נוחה יותר לאחוז בחפיפה.
  • יש אנשים שחווים תקופת הסתגלות מסויימת לשמפו, שבוע או שבועיים שבמהלכם השיער יוצא מאיזון ונוטה לשומניות או יובש לא רגיל, זה קורה בגלל הגמילה של השיער מSLS (חומר ההקצפה בשמפו כימיקלי) ועובר ממש מהר.
  • אם מכל סיבה שהיא לא הצלחת להתרגל לשמפו אפשר להשתמש בו כסבון גוף, החומרים האיכותיים שבו יזינו גם את עורך.
  • להארכת חייו של השמפו (ועל הסבונים המוצקים באופן כללי) יש להניח אותו על סבונייה עם חורים או בכל דרך אחרת שתאפשר ניקוז של המים וסרקולציה של אוויר. סבונים שעוד לא בשימוש מומלץ לשמור על מדף בחדר או במקום יבש אחר ולא בחדר האמבטיה, על הדרך הם יפיצו ריח נהדר בחדר.

אם יש לך שאלות, ביקורת, התייעצות או כל דבר אחר אשמח לשמוע ממך.

 

משלוח מהיר ואקולוגי

משלוחים אקספרס עד הבית לכל הארץ