איך סוג השעווה בנר שלך משפיעה על עוצמת הריח?

איך סוג השעווה בנר שלך משפיעה על עוצמת הריח?

סקירת סוגי השעווה השונים
מתכון לנר ריחני לקרוא איך סוג השעווה בנר שלך משפיעה על עוצמת הריח? 2 דקות הבא מתכון לנר ריחני

נר ריחני עשוי מתערובת של שעווה  עם שמנים אתרים

יש מעל 10 סוגי שעווה שונים, ותערובות שעווה, המאמר הזה מיועד כדי לסקור את הסוגים הנפוצים כך שתוכלי לבחור נרות מתוך הבנה עמוקה יותר מהיום.

בחירת סוג השעווה משפיעה על אורך החיים של הנר, ככל שהיא נמסה לאט יותר הנר יאריך חיים. בנוסף סוג השעווה משפיע על עוצמת ופיזור הריח בחלל, ככל שטמפרטורת ההמסה נמוכה יותר, השמנים האתרים יוכלו להתנדף בקלות יותר מבלי "להישרף".

שעוות פארפין
שעות פארפין היא שעווה שעשויה מתוצרי לוואי של תעשיית הנפט, היא מורכבת מרכיבים סינטיים ולא מומלצת לנשימה. אני לא ממליצה על השימוש בה.

שעוות דבורים
שעווה שעשויה מהדונג שמייצרות הדבורים בכוורת, הוא נאסף ע"י הדבוראים כתוצר לוואי של הפעילות בכוורת. לשעווה זו ריח נפלא ועדין של דבש כשהיא מתחממת, אך היא יכולה להשתלב גם עם ריחות אחרים. והיא טבעית ולא רעילה כלל. החיסרון שלה הוא טמפ' המסה גבוהה יחסית שגורמת לפיזור לא אחיד ולא חזק של שמנים אתרים בחלל. אם את שוקלת להשתמש בשעווה קחי בחשבון גם את ההיבט הסבבתי. מומלץ לרכוש את שעוות הדבורים רק ממגדלים אורגניים שמוכרים דונג רק מפסולת של הדבורים (כמו כוורת שננטשה או כמות שזולגת החוצה מהכוורת) ולא פוגעים בהם בשום צורה.

שעוות סויה
השעווה המנצחת בעיניי, זו שעווה שעשוייה מפולי סויה (אדממה, המקור של הטופו), טמפ' ההמסה שלה נמוכה יחסית, וזה מאפשר שמירה על השמנים האתרים, כך שהפצת הריח בנר ריחני עם שעוות סויה מאוד חזקה. בנוסף היא שעווה שנחשבת טבעית ולא רעילה. בנוסף נרות משעות סויה מחזיקים יותר שעות לעומת שעוות פארפין ודבורים.

שעוות קוקוס
מאוד דומה בתכונות לשעוות סויה.



לקטגוריית הנרות הריחניים באתר שלנו
https://saboneden.co.il/collections/scented-candle

משלוח מהיר ואקולוגי

משלוחים אקספרס עד הבית לכל הארץ